+90 232 445 9 989 booking@kites.com.tr
+++ COVID 19 +++ ALL YOUR RESERVATIONS ARE CARED SUCCESFULLY. THANK YOU TO ALL.

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Birth Date*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Login
+90 232 445 9 989 booking@kites.com.tr
+++ COVID 19 +++ ALL YOUR RESERVATIONS ARE CARED SUCCESFULLY. THANK YOU TO ALL.

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Birth Date*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Login

How the payment works

Online Payment

Travel Tour comes with two types of online payment.

1. Paypal

2. Credit Card (Via Stripe gateway)

After payment processed, the system will automatically reserve your seat and the invoice will be generated in customer backend. Both customer and admin can see the transaction as ‘online paid’ from backend and the transaction id will appear in there.

Offline Payment

To use this feature, site’s admin must allow the offline payment method eg. bank transfer. The bank information can be added in email template in theme option so customer will receive the bank information along with email notification after booking. If admin doesn’t allow this method, admin can disable the ‘Book and paylater’ button from theme option.

When customer clicks on ‘Book and pay later’ button, the transaction will be appeared in both admin and customer backend as ‘pending’ status. After this state, customer can choose to pay online or pay offline.

After clicking on the ‘Book and pay later’ button, customer will be able to see the transaction in the backend. There’re two buttons, Submit Payment Receipt and Make An Online Payment.

For Make An Online Payment, customer can perform an online payment via Paypal and Credit Card.

Submit A Payment Receipt

This button allows customers to submit payment receipt after they proceed the bank transfer.

Verifying The Receipt Submission

Now admin will be able to verify the receipt via admin’s backend. Admin will have option to approve or reject the receipt submission. After approving or rejecting, the system will send email notification to customer.

We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR

  • We know your travel plans may be impacted by COVID-19. Check local travel restrictions prior to booking your trip.

We know your travel plans may be impacted by COVID-19. Check local travel restrictions prior to booking your trip.

KITESTRAVEL’dan COVID-19 ile ilgili güncel bilgi

COVID-19 salgının dünya genelinde yarattığı etki nedeniyle, seyahat planlarınızın değişebileceğini anlıyoruz. Rezervasyonunuzda değişiklik yapmak istiyorsanız veya sadece rezervasyonunuzun ücretsiz iptal koşullarına uygun olup olmadığını kontrol etmek istiyorsunuz, bunu en hızlı şekilde KITESTRAVEL web sitesinde veya uygulamasında “Rezervasyonlarım” sayfasından yapabilirsiniz (talimatlar aşağıdadır).

Konaklama Rezervasyonları İçin

“Rezervasyonlarım” self servis seçeneğine erişim:

Uygulamayı kullanarak: KITESTRAVEL uygulamasında oturum açın-> en altta yer alan Rezervasyonlar butonuna tıklayın-> iptal etmek istediğiniz rezervasyonu seçin-> “rezervasyon koşulları” bölümünü inceleyin.

Web sitemizi kullanarak: KITESTRAVEL web sitesinde oturum açın-> “Rezervasyonlarım” sayfasına girin-> İptal etmek istediğiniz rezervasyonda “Rezervasyonu düzenle” seçeneğine tıklayın-> “rezervasyon koşulları” bölümünü inceleyin. İptal işleminin ücretsiz olup olmadığı dâhil olmak üzere geçerli rezervasyon koşullarını göreceksiniz.

Ücretsiz iptal olanağı dâhil tüm koşulların hızla değişebileceğini unutmayın. Seyahatinize 4 haftadan daha uzun süre varsa, iptal veya değişiklik yapmadan önce giriş tarihinize daha yakın bir tarihte rezervasyonunuzu tekrar kontrol etmenizi öneririz.

Uçuş Rezervasyonları İçin

Uçuş rezervasyonunuzun son durumunu öğrenmek için mutlaka havayolunun web sitesine bakmanızı öneririz.

Bizimle iletişime geçmeden önce, lütfen COVID-19 nedeniyle iptal ücretlerinden feragat edip etmediğini öğrenmek için havayolu şirketinin web sitesindeki güncel bilgileri inceleyin. Havayolu şirketi buna izin vermiyorsa, KITESTRAVEL iptal ücretinden feragat edemeyecektir.

Uçuşunuz önümüzdeki 72 saat içinde kalkıyorsa ve havayolu şirketi ücretsiz iptal veya değişikliğe izin veriyorsa, lütfen KITESTRAVEL rezervasyon numaranızı hazır bulundurarak bizi arayın. İptal veya değişiklik ücretlerinden feragat tamamen havayolu şirketinin kurallarına ve düzenlemelerine bağlıdır.

Uçuş tarihiniz 4 ila 21 gün içindeyse: Yardım Merkezi sayfasında “Uçuş Rezervasyonu” bölümünden iptal talebinizi gönderin. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.

Uçuş tarihinize bugünden itibaren 3 haftadan uzun süre varsa: Lütfen daha ileri bir tarihte tekrar kontrol edin

Daha önce iptal talebi gönderdiyseniz, tüm taleplerin alınma tarihlerine göre sırayla işleme aldığını hatırlatmak isteriz. KITESTRAVEL, tedarikçilerle havayolu şirketleri arasında koordinasyon sağlamaktadır ve taleplerdeki yoğunluk nedeniyle para iadenizin işleme alınması 12 hafta kadar sürebilir. Bu aşamada bizimle tekrar iletişime geçmenize gerek yoktur; bunu yapmanız para iadesi sürecini hızlandırmayacağı gibi acil desteğe ihtiyacı olanlara hizmet sunmamızı engelleyebilir.

Bizimle paket rezervasyon yaptıysanız, konaklamanızla ilgili ayrı bir e-posta göndereceğiz. Otel rezervasyonuyla ilgili feragat koşulları, havayolu rezervasyonunkinden farklı olabilir.

COVID-19 nedeniyle, farklı destinasyonlarda seyahat kısıtlamaları uygulanmaktadır. Lütfen seyahat uyarılarını takip edin ve seyahate çıkmadan önce gideceğiniz yerde yeni bir yönlendirme duyusu yapılıp yapılmadığını kontrol edin.

Tüm KITESTRAVEL ekibi olarak, seyahat rezervasyonunuzda bizi tercih ettiğiniz için bir kez daha teşekkür ederiz.

KITESTRAVEL’daki dostlarınız